środa, 26 lutego 2014

Pora największej oglądalności

Narzekasz na brak czasu? Twoje ciało coraz częściej „strajkuje”, a ty nie masz kiedy zadbać o siebie, o zdrowie, o swoje pasje, marzenia?
Jeśli tak – nie masz czasu, a chciałbyś mieć, to ja ci znajdę na to sposób. Ale w zamian mi coś obiecasz. Obiecasz mi, że wykorzystasz ten czas uczciwie, z pożytkiem dla zdrowia, dla ciała, dla twoich pasji związanych ze zdrowiem, z relaksem, odpoczynkiem, odpowiednim sposobem odżywiania. Tak? Obiecujesz?
No dobrze. Ja się wywiążę z obietnicy. Powiedz mi co robisz w porze największej oglądalności telewizji, czyli między godziną 18-22? Jeśli w tym czasie poświęcasz czas na oglądanie telewizji, a ok. 30% społeczeństwa to właśnie robi – siedzi przed telewizorem przynajmniej 2 godziny dziennie, to właśnie znalazłem wolny czas dla siebie. Do tej pory oglądałeś na ekranie jak inni dbają o zdrowie, robią kariery, zarabiają całkiem spore pieniądze (właśnie wtedy, gdy oglądasz telewizję), rozwijają swoje pasje, chodzą na siłownię, biegają, a teraz ty zaczniesz to robić. Odpuścisz sobie telewizję i tyle.
Znalazłem ci kilka godzin wolnego czasu. Nie zapomnij o złożonej obietnicy!
Hej! I nie zapomnij mi podziękować! Jestem cudotwórcą, nieprawdaż? Umiem produkować czas. Robię to za darmo – bierz, ile chcesz. Hej!
Jeśli nadal nie masz czasu, to problem jest gdzie indziej. Przejrzy w takim razie tekst, pt: Hierarchia wartości. Pojawi się on jako następny.
Piotr Kiewra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje komentarze są moderowane.